• وبلاگ : شب نوشت
  • يادداشت : نمايشگاه، دوستان و خاطرات وبلاگي
  • نظرات : 1 خصوصي ، 7 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    به نام خدا
    سلام، خدا قوت
    وبلاگ زيبا و قشنگي داريد
    به همت دوستان ولايي سايت شبکه اجتماعي حاميان ولايت بروري خط اينترنت قرار گرفته، شما هم قدم رنجه کنيد و به جمع دوستان ولايي خود بپيونديد، به دوستانتان هم اطلاع دهيد. اگر ممکن است لينک اين شبکه را در وبلاگ خود قرار دهيد.
    http://imamkhamenei.ning.com/
    سلام آقاي فضل الله نژاد گرامي.
    قصد نداريد اين چوبکاري ها را -درباره حقير- برداريد و با يک مطلب خوب ديگر به روز کنيد؟ هربار که مي خوانم خجالت مي کشم که نه اهل اين تعريفها هستم و نه اهليتش را دارم.
    پاسخ

    اختيار داريد بانو.
    به نام خداوند متعال
    با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما
    سايت کشف اليقين با هدف نقد اديان و فرق مختلف آغاز به کار کرده است و به موازات آن تالار گفتمان(فروم) کشف اليقين نيز به آدرس www.forum.msadra.ir فعال و پويا مي باشد.از شما دوست محترم براي بازديد از سايت و در صورت تمايل ثبت نام در تالار گفتمان دعوت به عمل مي آيد.
    با آرزوي توفيق
    + ارمينه 
    ...!
    پاسخ

    سلام عليكم
    سلام. بنده تازه متوجه اين پست شدم. صرفا انجام وظيفه بوده. بسيار شرمنده‌ي لطف‌تون شدم...
    پاسخ

    خواهشمند
    يادِ افسوس ِ نديدن و نشنيدن و نخوردن و قورت ندادن ِ هر چه صميميت , عاطفه و رسانه هاي بهانه وار اون جا، بَده . واقعا بَد!
    پاسخ

    به اين بدي ها هم نيست. البته ديدن ها هم خوبند.
    سلام بر شما آقاي فضل الله نژاد. شرمنده کرديد با اين چوبکاري ها. ديدار دوستان قديم و دانستن اينکه از آن حلقه ي کوچک روزهاي آغازين پرشن بلاگ هنوز معدودي مي نويسند مايه دلگرمي دوستان است. عرض ارادت مرا به نويسنده ي قوي قلم رسپنا برسانيد. لينک شما و دوستان را با اجازه اضافه مي کنم تا از خواندني هايتان عقب نمانم. زنده باشيد و قلمتان نويسا.
    پاسخ

    سلام و سلامت باشيد. تازه تعريف و تمجيد هاي لازم را ننوشتم. از حضور و توجه شما هم تشکر مي کنم. آرزومند موفقيت هر چه بيشتر. به همسرتان هم سلام برسانيد . حيف که فرصت ديدار ايشان از دست رفت . همچنين دسته گُل کوچکتان.