سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شب نوشت

شرح حال

فضل الله نژاد دیدگاه

وقتی برای زندگی ات برنامه ای داری، بعضی چیز ها مثل این هستند که در یک مسیر در حال طی کردن، سوار یک اسب راهوار شوی یا امکانات و ابزاری به دستت برسد که  با قدرت و سرعت بیشتری به سمت هدف هایت حرکت کنی.

برای من، که تحصیل و تدریس اصلی ترین هدف و برنامه ام بود و هست، دوره های طرح ولایت که چهارده سال پیش خودم به عنوان دانش پژوه در آن شرکت کرده بودم، یکی از این فرصت های طلایی بسیار خواستنی و دوست داشتنی است. درس مورد علاقه و دیدار و  گفتگو با دانشجویان ، مجموعه ای رویایی است که از سال گذشته در حاشیه ی زیارت حضرت امام رضا علیه السلام نصیب من شد .
امسال، به لطف خدا دوباره این فرصت را دارم و خوشبختانه تا حدودی از چنبره ی بیماریی که چندین هفته خانه ی کوچک ما را اندوهگین کرده بود هم رهایی پیدا کردیم .
حالا که بار سفر می بندم، ظاهرا باید از برخی دوستان که مورد توهین و آزار شخص به ظاهر مجهول الهویه ای که تیرگی های درونش را با فحاشی به دیگران نشان می دهد عذر خواهی کنم. قسمت نظر خواهی را خصوصی می کنم تا جملات قبیحش به نظر دیگران نرسد و هر یک از دوستان که کامنت این چنینی دریافت کرد، مانند دوستان دیگر به بنده اطلاع دهد تا به پرونده ای که در مرکز جرایم رایانه ای گشوده شده  اضافه شود. 
امیدوارم در این تابستان گرم، وجودتان هم گرم و چشم هایتان پر از برق و روشنی باشد.

کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (7) ، بازدید دیروز: (6) ، کل بازدیدها: (282585)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ