• وبلاگ : شب نوشت
  • يادداشت : از جان باختگان جنگ تا شهداي سبز
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    من نه سبزم نه آبي نه قرمز و نه زرد قناري

    ولي اون چيزي كه مهمه اينه كه جگرگوشه هاي مردم از ناحيه ي سر و گردن و كلا سينه به بالا مورد اصابت گلوله واقع شدند و رفتند سينه قبرستان.

    بچه هايي كه اومده بودند بگوبند پدر و مادرهاي ما سينه سپر كردند تا انقلاب پيروز شود و آقايان بر اسب مراد سوار شويد‍، حق ما را نخوريد.

    اما ناگهان در ظرف كمتر از يك ماه قطعات 257 و 258 و 302 شد مملو از نعش ستاره.

    حال شما ميخواهيد آنها را شهيد بدانيد يا ندانيد.

    مساله چيز ديگريست.

    آتش و بوي باروت

    ستاره ها تو تابوت

    نزن برادر ، قلبه

    نشي قصه ي جالوت

    نشي قصه ي جالوت

    حرف مي زنيم آقا. حرف مي زنيم. ايول.
    + شاگرد شما 
    استاد درباره شهدا با شما موافقم ولي ربطش را با موج سبز نمي فهمم.همان طور كه شما موج سبز را طلحه و زبير مي دانيد انها هم شما را يزيد!

    سلام.

    ممنون از توجه به پيشنهادات

    اولين باره اينجا کامنت ميزارم. به اميد مطلبي بهتري روي لينکتون کيليک کردم و متاسفانه با ساده انگاري هايي رو برو شدم که يا از بي اطلاعي شماست يا تعمدي در کاره. به هر حال بهترين قسمت متنتون جمله هاي امام عزيز بود که اگر عالمانه تر و بدون بغض و کينه با توشته هاي خانوم توحيدلو مقايسه کنيد هيچ تنقاضي که نداره هيچ بلکه بسيار به هم نزديکن. نکته اي که شما يا نگرفتي يا نمي خواهي بگيري اينه که امام در چه شرايطي و چرا اين جملات رو گفتن. مثلا اگر فرض از جمله : شهادت در راه خدا، مسأله‏اى نيست که بشود با پيروزى يا شکست در صحنه‏هاى نبرد مقايسه شود. " اين باشه که هميشه بايد همين طور باشه بهترين تصميم الان حمله به امريکا است. به نظر شما امام اگه بود اين کار رو مي کرد. در حالي که برداشت سطحي از جمله ايشون مي گه راه امام الان حمله به آمريکاست. پس چرا رئيس جمهور منصوب از در دوستي دراومده ؟ چرا فرصت شهادت رو از جووناي وطن گرفته؟ البته افتخارش هنوزم وجود داره. برداشتهاتون رو از جملات اصلاح کنيد.
    موفق باشيد

    سلام.

    همه مي ميرند ، مهم هم نيست ديگران چه قضاوت مي كنند .

    مهم نظر اوست كه عاقبت ما را رقم مي زند . و هيچ خللي در محاسبه اش نخواهد بود !