سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شب نوشت

دختری از لبنان؟

فضل الله نژاد دیدگاه

یک نفری وبلاگی زده به نام وفا ابو نصر، و خودش را دختری از لبنان معرفی کرده.

مسلما همه یاد سریال تلویزیونی و شخصیت  آن می افتند، اما علیرغم پرسش معدودی از خوانندگان، هیچ توضیحی در مورد واقعی یا نمادین بودن این اسم نداده است.

خودم اولین نوشته وبلاگ را که دیده بودم، فهمیدم از آن سر کاری هاست، و  به خاطر کامنتهای آن چنانی دوستان که تا یک سلام و صلوات میبینند، بال بال میزنند، غصه خوردم.

تا این جایش به نویسنده مربوط میشد وخوانندگانش! اماوقتی این نویسنده غایب از سمع و نظر، شروع کرد به برقراری ارتباط با این و آن، و در مقابل اعتراضات بعضی ها شاخ و شانه هم کشید، گرچه اصولا با رفتار های آن شخص معترض به شدت مخالفم ، اما در این مورد مجبورم موضع بگیرم.

به نظر من دلایل بسیار روشن و ساده ای در مورد دروغین بودن هویت این فرد وجود دارد.

در وبلاگش هیچ  مطلب خاصی در مورد لبنان نمی بینید. حتی برای نمونه یک جمله کوتاه عربی هم نتوانسته ارائه کند. هیچ کس حتی دختران وبلاگ نویس نتوانسته اند با او تلفنی حرف بزنند! در موارد متعدد، وقتی کار به ارائه نشانه یا سندی از اثبات ادعاهایش کشیده، به بهانه های مختلف شانه خالی کرده است و موارد متعدد دیگر!الان هم خودش را کلا مخفی کرده و بهانه آورده که دیگر نمی نویسم! حالا خوانندگان بنشینند و با گروه 1+4 صفا کنند!

به او و  هر متقلب دیگری مثل او هشدار میدهم که دور و بر کوچه های وبلاگ های ما نگردد!  نوشتن از دین ومذهب هم انحصاری ما نیست و جلوی کسی را هم نگرفته ایم! شخصیت دروغین هم بین خودت و خدای خودت! اما سوء‏استفاده ممنوع!

از دوستان وبلاگی هم  برای هزارمین بار خواهش میکنم  بیشتر دقت کنند. هر کسی از راه رسید و لبخند زد و صلوات فرستاد که نائب امام زمان(عج) نیست! این همه حدیث درباره لزوم زیرکی و هشیاری مومن داریم. این که از یک جا دوبار نباید فریب خورد...  پیر شدیم از بس حرص خوردیم!

 


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (2) ، بازدید دیروز: (16) ، کل بازدیدها: (282813)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ