سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شب نوشت

خلبان بوئینگ سفید ! بزن بغل!

فضل الله نژاد دیدگاه

خلبانان جنگنده‏های کشور عزیزمان، به خلبان هواپیمای مسافر بری چه گفتند یا این‏که بوئینگ بوده یا ایر‏باس، مهم نیست. مهم این است که بالاخره بعد از چند سال آرزوی میلیون‏ها ایرانی که از جنایت‏های ریگی به ستوه آمده و دل‏خون بودند تحقق پیدا کرد. من هم مثل دیگران خوشحالم. خیلی خوشحالم. خدا قلبشان را شاد کند که جانشان را به خطر انداختند و  ملتی را شاد کردند.

در این بین نکته قابل توجه این بود که تلویزیون بخش کمی از جنایت های این سفاک را نشان دهد (تاکید می‏کنم: بخش کمی) و البته حمایت های صریح پشتیبانان سبز فتنه را، که تعجبی هم نداشت. سوال از سبز‏ها این است که چطور کسانی که هر وقت،‏هر جا، شرارت و بدی و جنایت هست، یا خودشان حضور دارند یا دُم خروس‏شان پیداست یا تایید و حمایت می‏کنند، این‏همه سنگ شما را به سینه می‏زنند؟! چطور حامیان شما از اوخ شدن پسر فلانی قلبشان به درد می‏آید، اما از این همه جنایت ککشان هم نمی‏گزد؟

سخن کوتاه کنم.

نوشته های وبلاگ‏های سبز را درباره اعدام یعقوب میر نهاد را می‏خوانم و اشک‏ و ناله‏ی خانواده‏های قربانیان چلو چشمم رژه می رود.

بیانیه‏ی شیخ‏شان را می‏خوانم و تصاویر میلیون‏ها ایرانی در روز 22 بهمن را به یاد می‏آورم. ادعاهای چند‏ ماهه‏شان را مرور می‏کنم و عکس‏العملشان در مقابل هر بار شکست و نا‏مرادی را می‏بینم. از الان هم می‏توان حدس زد درباره این اتفاق چه خواهند گفت و چه خواهند کرد. تنها می‏توانم بگویم قسم به خدایی که از او نمی‏ترسید، روز پاسخ فرا خواهد رسید.


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (0) ، بازدید دیروز: (24) ، کل بازدیدها: (282726)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ