• وبلاگ : شب نوشت
  • يادداشت : دلم تنگ مي شود!
  • نظرات : 10 خصوصي ، 27 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بيسيم چي دل 

    سلام جناب فضل الله نژاد.

    شايد انتقاد در اولين برخورد خيلي مودبانه نباشه اما شما برادر مومن ماييد و ما هم ان شاءالله بتونيم آينه اي صاف و بي زنگار براتون باشيم.

    در مورد شعر،اصلي ترين و تو چشم ترين اشكالش،قافيه هاست.«تنگ مي شود»رديف زيبا و خوبيه اما بايد توجه داشت كه كلمه قبلي رديف،قافيه است و قافيه ها بايد حداقل در حرف آخر مشترك باشند.(كه در شعر از دل برخواسته شما اين ديده نميشه).اما جدي ميگم،ايم دست مشكلات خيلي مهم نيست.قلفيه رو به راحتي ميشه ياد گرفت و اصلاح كرد اما دل صاف و عاشق رو نمي شه به راحتي به دست آورد.(كه البته اين زلال دلي،از طرف خودش،پيش شما امانت گذاشته شده.قدرش رو بيشتر بدونيد).

    به هر حال از آشنايي با شما خوش وقت شدم.

    پ.ن:دليل نگذاشتن آدرس وبلاگم اين بود كه نمي خوام رفقا به خاطر كامنتي كه براشون ميذارم به وبلاگم بيان.نمي خوام اين نظر مخلصانه،خداي ناكرده،آلوده به آفات وبلاگنويسي(منظورم تبليغاتي كامنت گذاشتنه)بشه.

    پيروز و پايدار بمانيد.التماس دعا.يا علي...

    پاسخ

    از حضور و نظرتون خيلي متشکر و خوشحالم برادر عزيز. به خصوص که درد ما رو ميفهمي و صميمانه نظرت رو گفتي. به خدا حاضرم دست شما رو هم ببوسم به اين دليل. از وبلاگتون هم استفاده کردم و آرزوي توفيق دارم.شعر هم چون صرفا بيان احساست بوده و بنده از دانش فني اش بي بهره هستم، مشکلاتي داره از قبيلي که گفتيد. اميدوارم اين ها رو هم ياد بگيرم.